#1 2013-11-08 22:36:43

 Zaczarowana

Filip.

Zarejestrowany: 2013-11-06
Posty: 721
Punktów :   

Zasady działu prośb do administracji - zanim napiszesz przeczytaj.

Witam,
Z dniem dzisiejszym powstał temat dotyczący zasad działu próśb do administracji. Przed wysłaniem takowej prośby należy przeczytać wszystkie punkty poniżej.

1. Temat każdego tematu musi posiadać następujący tag które podane są poniżej:
[Moderator] - Jeżeli ubiegasz się o moderatora danego działu należy nadać taki tag.
[Postać] - Jeśli osoba ubiega się o zmiane danych postaci należy nadać taki tag.
2. Po tagu należy nadać swój global. (Np. [Moderator] Zaczarowany).
3. Każdy temat musi zawierać jeden z podanych niżej wzorów.
4. Nie wolno spamic członką ekipy linkami dotyczącymi prośby - w innym przpadku będzie skutkowało to ostrzeżeniami / odrzucaniem prośby.
5. Po wysłaniu tematu pomoc administracji nastąpi w jak najszybszym tępie.

Wzór dotyczący moderatora działu:

Kod:

[b]Nick osoby OOC osoby której mają zostać zmienione prawa moderacyjne:[/b]
[b]Dział, którego dotyczy prośba:[/b]
[b]Opis związany z prośbą zmiany:[/b]

Wzór dotyczący postaci:

Kod:

[b]Nick postaci:[/b]
[b]Nick OOC osoby ubiegajej się o zmiane danych:[/b]
[b]Czego dotyczy prośba:[/b]
[b]Dokładny opis prośby:[/b]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hajtownia.pun.pl www.zmierzchomania.pun.pl www.ententa.pun.pl www.alfaiomega.pun.pl www.royal.pun.pl